כללי אצבע לכתיבת תוכן שיווקי לעסק – גם אתם יכולים

גם אתם יכולים – כתיבת תוכן לאתרים ולכל ערוץ דיגיטלי התרחקנו עשרות שנים מעידן 'סלאח שבתי' והגענו עד הלום לעידן שנקרא 'הכפר הגלובלי'. העידן הנפלא הזה מאפשר ליותר ויותר עסקים עצמאיים להתפתח ולנהל את העסק ממקומות שונים בארץ ובעולם, וכבר אין הכרח לנהל עסק ממקום פיזי שאליו נכנסים אנשים, אפשר …

כתיבת דף אודות העסק ב- 10 אצבעות

יוצאים לדרך… כתיבת דף אודות העסק ב- 10 אצבעות "אם אני כותבת על מישהו אחר אני פשוט אלופה, אבל על עצמי… זאת כבר בעיה רצינית" – זה פחות או יותר ההסבר שאני מקבלת מאנשים כשאני שואלת אותם אם הם התפנו לכתוב את דף אודות העסק שלהם. ככה זה, קל לנו …

כאן בונים! כתיבה שתהפוך את האתר שלכם לדג של זהב

כאן בונים! כתיבה שתהפוך את האתר שלכם לדג של זהב לא מזמן חיפשתי איש מקצוע, ולא היה לי שמץ של מושג מאיפה להתחיל לחפש. הדרך שלי למצוא דברים היא לזרוק חכות, ובדרך כלל אין לי גם הרבה סבלנות. מה שאני צריכה זה כאן ועכשיו, ואם אפשר אז גם מיד. כיוון …

איך לצבוע את התוכן שלכם בצבעים מעוררי עניין?

כתיבת תוכן שיווקי דורשת בכל פעם להמציא את הגלגל מחדש. איך לכתוב תוכן מרתק ומסקרן שיגרום לקוראים שלך להתעכב עוד מספר דקות לקריאת המאמר המקצועי שכתבתם באתר? כלים מעשיים שיהפכו כל תוכן לקשת של צבעים מופלאה.

מה הקשר בין חג פורים ובין כתיבה לשיווק העסק?

מעבר לחגיגה ברחובות ומעבר לצבעים ולמסכות, אפשר להביט על פורים מנקודת מבט קצת שונה, ולנסות להבין מהו הערך המוסף שיש לחג הזה להציע לנו, בעלי העסקים. קצת פילוסופי, אבל מבטיחה שגם מתגמל. כלים מעשיים למנף את פילוסופיית החג למיקוד העסק וכמובן לכתיבה שיווקית עבורו. ועל רגל אחת, אפשר להסביר את …

הרשימה שתסייע לכם לייצר פוסטים לפייסבוק

אומרים שמאחורי כל בית עסק מצליח עומד דף פייסבוק עסקי מוצלח לא פחות, לכן פתחתם לעצמכם אחד כזה. השקעתם במחשבה על שם לדף, בחרתם תמונה טובה, הזנתם פרטים מתבקשים, כי פייסבוק מעודד אתכם להזין כמה שיותר מידע, ביקשתם המלצות מלקוחות ויצרתם קישור בין הפרופיל האישי ובין הדף העסקי. התרווחתם לכם …

5 טכניקות ליצירת תוכן שיווקי מנצח

כששואלים אותי איך אני יודעת שהתוכן שאני כותבת "יעבוד", אני עונה בכנות שאני לא יודעת. ואם תשאלו כותבי תוכן נוספים, שיענו על השאלה בכנות, תקבלו את אותה תשובה. אפשר להרחיב את האמירה הזו, ולומר שגם אנשי שיווק ופרסום אף פעם לא יכולים לחזות בדיוק את ההשלכה של פעולות השיווק שלהם …