לומדים לכתוב תוכן לעסקים
העידן הדיגיטלי קובע – 'אם אתה לא שם, אתה לא קיים!'
היום, בשונה מהעבר, קל יותר לפרסם את העסק, ויש לא מעט פלטפורמות שמאפשרות לכל בעל עסק לספר על העסק ועל שירותיו: אתרי אינטרנט, בלוג עסקי, דפי נחיתה, דפים עסקיים ברשתות החברתיות ועוד.
אך לצד היתרונות הרבים שמציעה לנו המרשתת מתעורר צורך מהותי להתבלט ולהציע משהו שהקולגות מהתחום לא הציעו לקהל היעד המשותף.
הדרכת תוכן לכתיבה בעולם דיגיטלי:
♣ בניית אסטרטגיה של תוכן לעסקים
♣ אפיון התוכן המבדל לעסק
♣ בחירת ערוצי תוכן רלוונטיים לפרסום
♣ כלים לכתיבת תוכן לעסקים
כתיבת תוכן לרשתות החברתיות
הרשתות החברתיות מוכיחות שלצד היותן בראש ובראשונה חברתיות הן גם מסייעות בקידום המכירות, בהגברת המודעות למוצרים, מאפשרות להזמין חברים לאירועים וכמובן לפרסם. אני קוראת להן נטוורקינג ברשת.
אז מאיפה מתחילים?
שימוש ברשת החברתית מתחיל בפתיחת דף עסקי. ככותבת תוכן לרשתות חברתיות אני מסייעת ללקוחותיי לייצר אסטרטגיית תוכן ייחודית לעסק שלכם שבעזרתה תוכלו לבחור שם לדף העסקי, לכתוב את דף ה'אודות', להגדיר את הדף העסקי ולקבל כלים לתפעול הדף עצמו.
יחד נגדיר מתי לפרסם, כמה לפרסם מבלי להעיק, לאיזה קבוצות כדי להתחבר, מהן כללי הפרסום בקבוצות, כיצד לשתף פוסט בדף העסקי כיצד לתזמן פוסט ומה זה בכלל פוסט ממומן.
אני ממליצה ללקוחות שלי על תשתית מקצועית לדף העסקי באמצעות יצירת איזון בין התכנים ובין התמונות, ובאמצעות גיוון של התוכן… וכמובן אי אפשר בלי ליצור סקרנות.
לאחר עבודת התשתית ואפיון המסרים יוצאים לדרך – בקלות תוכלו לכתוב בעצמכם את התוכן
המלצה מלקוחה
יפית שמואל - מובילה תהליכי שינוי
בסופו של דבר מה שעניין אותי היה שאתחיל פשוט לכתוב. ולכן הצטרפתי לסדנה של גלית. בחוכמה, ברגישות, עם מלא כלים ופרקטיות , היא העבירה אותנו מעין מסע מ"לא יודע לכתוב" ל"אני דווקא כותב אחלה" 🙂 . בסוף גיליתי שלכתוב זה הרבה יותר קל ממה שחשבתי. ויצאתי עם הבנה וכלים לשיפור הדף העסקי שלי. ממליצה בחום. גלית היא אישיות נהדרת, מלאה בידע וברעיונות לתכנים.
מיכל הראל - בלוגרית
גלית מקסימה ואלופה! מדהים אותי כל פעם מחדש איך היא מצליחה להתאים את עצמה לכל לקוח, "לתפוס" את האווירה שלו ולעשות את עבודתה ברצינות רבה, על הצד הטוב ביותר, ותמיד עם חיוך! מהאנשים שרואים עליהם שהם אוהבים את מה שהם עושים וטובים בזה! ממליצה בחום להיעזר בשירותיה!