איך לצבוע את התוכן שלכם בצבעים מעוררי עניין?

תוכן שיווקי לאתר – איך תצבעו אותו בצבעים מעוררי עניין?

תוכן שיווקי לאתר

 

כתיבת תוכן שיווקי לאתר דורשת לא פעם פיצוח נוסחת "תשומת הלב" של קהל הקוראים. מילה שאינה במקומה, תוכן נדוש, הרגשה ש"חופרים" לקוראים יותר מידי גורמת להם מידית לנטוש את האתר, ולעבור לתוכן אחר.

מקדמי אתרים יזלזלו בחשיבות שיש להקדיש לאיכות התוכן, הדגש מבחינתם בכתיבת תוכן שיווקי לאתר הוא שיהיו בו מילות מפתח ושהוא יעמוד בכללי קידום האתרים. כל זה נכון, מנקודת מבט אחת בלבד של קידום אתרים, אבל מה בנוגע לחשיבות שיש לתוכן איכותי באתר, כזה שיגרום לקוראים שלכם לשהות עוד מספר דקות בקריאת המאמר המקצועי שכתבתם לאתר. אחרי הכול, גם מקדמי אתרים יודו בפה מלא שחלק משמעותי בקידום האתר הוא זמן השהות של הגולשים באתר.

מעבר לזה התוכן באתר הוא למעשה חלון הראווה שלכם. לכן תוכן איכותי, מרתק ומסקרן, יתרום לתדמית של העסק. כך יכול לקרות שמאמר איכותי שתכתבו, יעורר עניין, ויגרום לגולשים לשתף אותו באתר שלהם או בפורום של רשת חברתית.

תוכן שיווקי לאתר

איך מייצרים תוכן שיווקי לאתר שיעורר אצל הגולשים עניין?

~ אל תעמיסו ~

אסתטיקה גורמת לנו להישאר ולשהות במקום, בין שהוא פיזי ובין שהוא ברשת. אף גולש לא יתאמץ להישאר בדף המאמר שלכם, אם נדרש ממנו להתמודד עם טקסט עמוס וצפוף, אלא אם כן זו דרישת חובה שהוטלה עליהם למשל במסגרת לימודית.

רוצים לפתוח דלת ראשונה של פתיחות מצד הקוראים, הנגישו להם את עמוד התוכן שלכם. הפרידו בין פיסקה אחת לשנייה. הקפידו על כללי הטלת הניקוד בצורה נכונה ואסתטית ויישרו את התוכן לשני הצדדים.

 

~ כותרות משנה ~

דרך נוספת לאוורר את התוכן היא באמצעות שימוש בכותרות משנה. מעבר למראה המאוורר שהן יוצרות הם מקלות על הקוראים, שיכולים לרפרף במאמר, ולהגיע לנקודה שמעניינת אותם.

~ בולטים ~

שיטה נוספת ומוצלחת לאוורר את התוכן היא באמצעות בולטים:

  • הם "שוברים את המבנה", ויוצרים עניין מחודש.
  • הם מקלים על הקריאה.
  • הם יוצרים קלילות בטקסט, שבנוי בעיקר מפסקאות.

לקריאה נוספת 7  דרכים להעיר מחדש את מאגר רעיונות הכתיבה לשיווק העסק שלכם

 

תמונה שווה אלף מילים

דרך נוספת לצביעה של תוכן שיווקי לאתר היא באמצעות תמונות. יש לא מעט מאגרים חינמיים להורדת תמונות, שיכולים לשמש אתכם לתבל את התוכן בתמונות. הסיבה לכך היא שהעין שלנו מתקשה להתמיד בקריאה לאורך זמן, והתמונות משמשות מעין פסק זמן מהטקסט.

מעבר לזה תמונה מוצלחת, שנבחרה בהתאמה לתוכן, תשלים אותו ותרתק את הקוראים להמשיך ולקרוא. אחד מהמאגרים החינמיים שבהם אני מרבה להשתמש הוא Pixabay, שעל פי מילת מפתח שתקלידו באנגלית הוא ישלוף שורה של תמונות שתוכלו לעשות בהן שימוש לבלוג שלכם. 

תוכן שיווקי לאתר

 

ציטוט מעורר השראה

בדיוק כמו שבנויה הרצאה או נאום, חשוב שכתיבת תוכן שיווקי לאתר תייצר "שיאים" קטנים במהלך הדרך. משהו "שיקפיץ" את הקוראים שלכם ויעורר אצלם מחשבה. אני מציעה לא לחשוש מניסיונות, עדיף לעשות ולטעות מאשר לא לעשות מאומה. אחת הדרכים היצירתיות לעורר עניין והשראה היא על ידי הוספת ציטוט.

 

"יצירתיות היא לראות את מה שכל אחד ראה, ולחשוב את מה שאף אחד אחר לא חשב" אלברט איינשטיין

 

קישורים לאתרים או למאמרים לקריאה נוספת

הפנייה של הקוראים שלכם למאגרי ידע נוספים, שקשורים לתוכן המאמר, מעשירה את הקריאה של המאמר שכתבתם. זה יכול להיות קישור למידע שנמצא באחד מאתרי תוכן אחרים, וזה יכול להיות קישור למאמר אחר שכתבתם בבלוג שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *