על מה תכתבו בתקופה שבה כולם מדברים על קXרוּXה?

נושא הקורונה נלעס מכל כיוון אפשרי, ודווקא עכשיו יש לכם הזדמנות לבדל את עצמכם מכל השאר, ולכתוב פוסטים שהם "ליד", אבל לא ממש. בקיצור לשמור על רלוונטיות, אבל לייצר תוכן בעל ערך ובעל טון חיובי ושונה.
במילים אחרות – איך לייצר בידול של פוסט בתקופה שבה כולם הולכים כעדר.
כתיבה שיווקית בעשר אצבעות…

איך עושים את זה?

בסדנאות שאני מנחה בנושא – כתיבה שיווקית – אני מלמדת איך לכתוב פוסט שיוצא ממילה אחת או מצירוף מילים.
המילה או הצירוף לא חייבים להיכתב באופן מפורש, אלא ישמשו אתכם רק כהשראה.
הנה מספר מילים שיכולות להיות נקודת המוצא שלכם לכתיבת הפוסט:
התקהלות,
התבודדות,
זמן משפחתי,
בריאות,
מציאות חדשה,
שמירה על מורל,
לארגן את המרחב מחדש,
קהילה,
זמן פנוי,
תקשורת בין־אישית [פיזית ומרחוק]

נניח שאני מעצבת פנים, וצירוף המילים שהתחברתי אליו הוא: "לארגן את המרחב מחדש". אני יכולה לכתוב פוסט מדליק על איך לארגן פינה בבית כך שיתאפשר לעבוד בה:
"בימים האחרונים חשבתי על כל אותם אנשים שקיבלו במתנה [כן, זו מתנה!] הזדמנות לעבוד מהבית, אבל אין להם מושג איך לעשות את זה. בשביל זה אני פה, והנה כמה טיפים מדליקים וקלים ליישום לעיצוב פינה חביבה כזו. הדרך הפשוטה לעשות זאת היא…"

אם יש לכם רעיונות נוספים למילים כהשראה, מוזמנים ומוזמנות לכתוב לי: galitbb7@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *