כללי אצבע לכתיבת תוכן שיווקי לעסק – גם אתם יכולים

גם אתם יכולים – כתיבת תוכן לאתרים ולכל ערוץ דיגיטלי

התרחקנו עשרות שנים מעידן 'סלאח שבתי' והגענו עד הלום לעידן שנקרא 'הכפר הגלובלי'. העידן הנפלא הזה מאפשר ליותר ויותר עסקים עצמאיים להתפתח ולנהל את העסק ממקומות שונים בארץ ובעולם, וכבר אין הכרח לנהל עסק ממקום פיזי שאליו נכנסים אנשים, אפשר בהחלט להסתפק במקום וירטואלי. היום יכולה חנות מסחרית להתמקם לה היטב על רשת האינטרנט (המרשתת), ולנהל פעילות מלאה מבלי שיהיה צורך לפגוש אפילו פעם אחת את הלקוחות. זה נהדר, אך יחד עם זאת בעידן שבו כולנו חיים במעיין כפר גלובלי, הלקוחות שלנו מגיעים אלינו דרך הערוצים הדיגיטליים, וכאן נכנסים לתמונה הערוצים הדיגיטליים: דף עסקי ברשת החברתית, דפי נחיתה, אתרי אינטרנט ועוד, ובעקבותיהם מתבקשים בעלי עסקים שונים לתת מענה בתחומים של כתיבת תוכן לאתרים, בנייה ועיצוב האתר וגם הקידום שלו כמובן.

כתיבת תוכן לאתרים

אני דוגלת בגישה שאומרת שאם היד שלכם קלה על המקלדת, כדאי ומומלץ שאתם תכתבו את התוכן לאתר העסקי שלכם. כי הלב של העסק נמצא אצלכם, ואתם יודעים הכי טוב מה מהות העסק שלכם, לאן אתם הולכים ומיהם הלקוחות שלכם. אבל אם בכל זאת אתם מתקשים בעניין הניסוחים יש לא מעט אנשי מקצוע שהעיסוק שלהם הוא כתיבת תוכן לאתרים, והם ידעו לאפיין את העסק ולהתאים לו כתיבה מקצועית. 

מעוניינים לכתוב את התוכן שלכם בעצמכם? הדרכה אישית של מספר מפגשים תניע את הכתיבה השיווקית שלכם לעסק

כתיבת תוכן לאתרים – כללי אצבע בעולם הכתיבה השיווקית…

לפני שתרצו למשימת כתיבת תוכן לאתרים, לדף העסקי או לכל ערוץ דיגיטלי אחר כדאי להבין איך עובד עולם כתיבת התוכן השיווקי. הנה מספר כללי אצבע שיעשו לכם קצת סדר בתחום.

כתיבת תוכן לאתרים

 

  • כיום הכתיבה העסקית השיווקית אינה סובבת סביב המוצר או השירות. המיקוד השתנה ומה שנמצא במרכז כיום הוא הלקוח. כלומר, נקודת המוצא היא לספר על העסק או על המוצר, אבל בחשיבה על האנשים שלהם אנחנו מציעים את השירות או את המוצר.
  • אל תמכרו, תסבירו לי למה אני צריכה אתכם בכלל.
  • במה אתם שונים – מה מבדל אתכם מעשרות עסקים בתחום שלכם.
  • תחדשו ותפתיעו – ככה שאנשים שיקראו את התוכן השיווקי, יגידו: 'וואלה, לא חשבתי על זה קודם'. מצד אחד אל תסתבכו ברצון להמציא את הגלגל מחדש, אבל מצד שני הכניסו קצת תבלין שהלקוחות שלכם לא טעמו מעולם.
  • חפשו מוטיב – לפני שאתם מקלידים אות ראשונה במקלדת לצורך כתיבת תוכן לאתרים או לדף העסקי שלכם – בררו עם עצמכם מה מהות העסק שלכם. מה החזון שלכם? מה מייחד אתכם? מה אומרים אנשים לאחר שקיבלו מכם שירות או קנו מכם מוצר? התשובות לשאלות האלה יצרו מוטיב. למשל, עסק לסידור בתים שהמוטיב המרכזי שלו הוא מִחזור, או עסק לעיצוב הבית שהמוטיב המרכזי שלו הוא 'סיפורי בתים'.

רוצים לכתוב בעצמכם את התוכן לעסק שלכם? הדרכה מקצועית לצורך כתיבת תוכן לאתרים או לדף העסקי – מספר פגישות ויצאתם לדרך. היכנסו לקישור, מלאו את פרטיכם, ואני אצור אתכם קשר לתיאום מפגש להדרכת כתיבת תוכן לעסק שלכם… משם כבר תמשיכו בעצמכם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *